На все обладнання, придбане в інтернет-магазині САХАРА поширюється гарантія виробника (імпортера). Термін гарантійного обслуговування і детальні умови гарантії залежать від групи товарів та від умов кожного виробника чи бренду.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» виробник (сервісний центр-виконавець) має забезпечити нормальну роботу товару протягом гарантійного терміну.
Гарантійне обслуговування полягає у тому, що виробник (сервісний центр-виконавець, продавець) протягом гарантійного терміну зобов'язується виконувати роботи з введення товару в експлуатацію, технічного обслуговування, а також усувати виявлені недоліки проданого товару. Роботи з гарантійного ремонту виконуються для споживача безоплатно.
Гарантійний термін зазначається в експлуатаційних документах (технічному паспорті або в іншому документі, що додається до товару) згідно із законодавством. Це термін, протягом якого гарантується використання товару, в тому числі комплектуючих виробів, за призначенням за умови дотримання споживачем правил користування і протягом якого виробник (продавець, сервісний центр-виконавець) виконує гарантійні зобов'язання.
Гарантійний термін експлуатації товару, який реалізовано через торгівельну мережу, обчислюється від дати його продажу споживачеві. Гарантійний термін експлуатації опалювальних котлів, теплових насосів – від дати введення в експлуатацію.
У разі поломки товару протягом встановленого гарантійного терміну виробник (сервісний центр-виконавець) зобов’язаний забезпечити безкоштовне виконання робіт з гарантійного ремонту. Він полягає в проведенні робіт, пов’язаних з усуненням недоліків товару, з метою його використання за призначенням протягом гарантійного терміну. При виконанні гарантійного ремонту, гарантійний термін збільшується на час перебування товару в ремонті.
Звертаємо увагу споживачів на те, що існують випадки відмови в гарантійному ремонті:
-
відсутність гарантійного талону та/або документа про продаж;
-
порушення правил монтажу та експлуатації товару;
-
порушення правил зберігання;
-
присутні ознаки самостійного ремонту та заміни комплектуючих;
-
механічні пошкодження, замерзання або перегрів виробу, надлишковий тиск, корозійне пошкодження, стрибки напруги електроживлення, природні явища та стихійні лиха, пожежа, тварини, комахи (особливо таргани, мурахи, прусаки та ін.), попадання в обладнання сторонніх предметів;
-
нормальний і природний для певного терміну експлуатації знос.
З вимогою про безоплатне усунення недоліків, тобто про виконання гарантійного ремонту, споживач відповідно до ст. 8 Закону «Про захист прав споживачів» має право звернутися до авторизованого сервісного центру з обслуговування даного обладнання, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача, до виробника, імпортера, або до продавця, у якого був придбаний товар.
Відповідно до ст. 8 Закону «Про захист прав споживачів» виконавець повинен усунути недоліки товару протягом 14 днів з дати пред’явлення вимоги споживачем. Зазначений строк може бути збільшений за згодою сторін.
Радимо зберігати гарантійний талон та/або товарний чи касовий чек про покупку протягом всього гарантійного терміну на товар.
Також нагадуємо, що наша компанія є авторизованим сервісним центром з гарантійного та післягаратнійного обслуговування обладнання Vaillant, Protherm, Fondital, Atlas Filtri, Ecosoft, Demrad, Ariston та інших.